OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji lokali mieszkalnych i użytkowych w systemie MM Soft poprzez wykonywanie naliczeń dla właścicieli lokali w zakresie kosztów zarządu, w szczególności funduszu bieżącego, remontowego lub inwestycyjnego, na podstawie uchwał podjętych przez właścicieli lokali.
- prowadzenie imiennych kartotek finansowych oraz rozliczeń poprzez rachunek bankowy w systemie SWRK (indywidualne numery rachunków bankowych dla każdego właściciela/lokalu)
- egzekwowanie należności z tytułu bieżących opłat za lokale, poprzez wysyłanie dyscyplinujących pism wzywających do zapłaty, także w razie potrzeby poprzez dochodzenie roszczeń na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego,
- regularne (2 razy do roku) przeprowadzanie pełnego rozliczenia mediów wraz z przygotowaniem rozliczeń dla poszczególnych lokali i aktualizacją naliczeń
- prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z wykonywanymi czynnościami
- ubezpieczanie budynku od ognia i innych zdarzeń losowych