OBSŁUGA KSIĘGOWA
- Prowadzenie ewidencji ponoszonych kosztów i uzyskiwanych przychodów dla całej nieruchomości w systemie MM Soft.
- Weryfikowanie rachunków i faktur pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz przygotowanie ich realizacji.
- sporządzanie, realizacja i rozliczanie planów zarządzania nieruchomością oraz sprawozdań finansowych,
- sporządzanie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej deklaracji CIT-8
- analiza kosztów eksploatacyjnych, remontowych i modernizacyjnych pod kątem ich optymalizacji,
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej z tytułu bieżącego utrzymania budynku
- prowadzenie rozliczeń finansowych poszczególnych lokali
- prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w przypadku konieczności ewidencji sprzedaży i zakupów VAT, sporządzanie deklaracji VAT
- prowadzenie szczegółowej ewidencji rachunkowej dotyczącej płatności poszczególnych lokali w systemie SWRK (indywidualne numery rachunków bankowych dla każdego właściciela/lokalu)
- Założenie i Prowadzenie rozliczeń przez odrębny rachunek bankowy i kasę będące własnością Wspólnoty Mieszkaniowej lub współwłaścicieli.
- Przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych na czas trwania umowy o zarządzanie.
Firma ADMUS SC w kwestiach podatkowych współpracuje z biurem doradztwa podatkowego.