OBSŁUGA KSIĘGOWA
- Prowadzenie ewidencji ponoszonych kosztów i uzyskiwanych przychodów dla całej nieruchomości w systemie MM Soft.
 - Weryfikowanie rachunków i faktur pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz przygotowanie ich realizacji.
 - sporządzanie, realizacja i rozliczanie planów zarządzania nieruchomością oraz sprawozdań finansowych,
 - sporządzanie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej deklaracji CIT-8
 - analiza kosztów eksploatacyjnych, remontowych i modernizacyjnych pod kątem ich optymalizacji,
 - prowadzenie obsługi finansowo-księgowej z tytułu bieżącego utrzymania budynku
 - prowadzenie rozliczeń finansowych poszczególnych lokali
 - prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w przypadku konieczności ewidencji sprzedaży i zakupów VAT, sporządzanie deklaracji VAT
 - prowadzenie szczegółowej ewidencji rachunkowej dotyczącej płatności poszczególnych lokali w systemie SWRK (indywidualne numery rachunków bankowych dla każdego właściciela/lokalu)
 - Założenie i Prowadzenie rozliczeń przez odrębny rachunek bankowy i kasę będące własnością Wspólnoty Mieszkaniowej lub współwłaścicieli.
 - Przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych na czas trwania umowy o zarządzanie.
 
Firma ADMUS SC w kwestiach podatkowych współpracuje z biurem doradztwa podatkowego.
